پرسش و پاسخ


انتخاب موضوع :

    1. سقف درآمدي اين پلان چند مقدار مي باشد و آيا اگر كسي همه سطوح را كامل كند بازهم درآمد دارد يا مجددا بايد يك ثبت نام جديدانجام دهد. باتشكر

    » در این پلن هیچگونه سقف درآمدی وجود ندارد و هر مقدار پورسانتی که دریافت کنید به حساب بانکی شما واریز می شود.

    2. این شرکت چه مدت است که در حال فعالیت است ؟

    » تیم مدیریتی شرکت از سال 1379 و در قالب موسسه اوج اندیشان آزاد دارای پروانه فعالیت از وزارت کشور در حال فعالیت بوده و از سال 1388 اقدام به دریافت مجوز بازاریابی شبکه ای نمودند و فعالیت رسمی خود را در قالب بازاریابی شبکه ای از شهریور ماه سال 1390 آغاز کرده است.

    3. آیا تکسو یک شرکت رسمی و قابل پیگیری است ؟

    » بله این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی خاص به صورت رسمی به ثبت رسیده و از تمامی مراجع رسمی از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و دادسرای جرایم رایانه ای و کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن وتجارت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور

    4. آیا این شرکت دارای دفاتر رسمی و قابل مراجعه می باشد ؟

    » بله این شرکت دارای 2 دفتر رسمی در شهر تهران می باشد و همچنین در ایران نیز دارای شعب رسمی و قانونی می باشد که امکان مراجعه علاقمندان به آن نیز میسر می باشد .

    5. آیا محصولات تکسو دارای کیفیت قابل قبول هستند ؟

    » کارشناسان و هنرمندان یک سازمان مردم نهاد فرهنگی، هنری و اجتماعی ضامن کیفیت کالاهای هنری تکسو هستند.

    6. قیمت محصولات تکسو چطور است ؟

    » قیمت های محصولات کاملا رقابتی است و از آنجایی که مشتری مداری در سیاست های کاری شرکت اهمیت بالایی دارد

    7. فعالیت شرکت تکسو تحت نظارت چه مراجعی می باشد ؟

    » تحت نظارت کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات ، وزارت صنعت، معدن وتجارت، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و دادستانی کل کشور که دبیرخانه آن در مرکز امور اصناف و بازرگانان مستقر می باشد.

    9. تمایل به استفاده از محصولات شرکت تکسو دارم ، چگونه می توانم این محصولات را تهیه کنم؟

    » محصولات شرکت تکسو از طریق روش فروش بازاریابی شبکه ای به فروش می رسد. شما می توانید این محصولات را ازطریق نمایندگان فروش خریداری کنید شما می توانید با مراجعه به این بخش در سایت و یا تماس با شماره تلفن ....به نزدیکترین نماینده فروش در شهر محل اقامتتان دسترسی پیدا کنید. کلیه محصولات با قیمت درج شده بر روی آنها به فروش می رسند.

    10. با وجود درخواست تغییر رمز حساب کاربری، ایمیلی از سوی شرکت برای من ارسال نشده است؟

    » لطفاً ایمیل‌های موجود در پوشه spam خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای ایجاد رمز جدید برای شما ارسال می شود نه کلمه عبور.

    11. از وضعیت سفارش خود چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

    » برای اطلاع از وضعیت سفارش به دفتر کار اینترنتی خود وارد شوید و با کلیک بر روی گزینه مشخصات و سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید

    12. آیا امکان ثبت تلفنی سفارشات وجود دارد؟

    » خیر.در حال حاضر عملیات خرید از روی سایت و فروشگاه انجام شود .

    13. آیا می توانم درخواست ارسال بسته پستی بدون قرار گیری فاکتور در آن را دهم؟

    » بله .این امکان وجود دارد. فاکتورهای درون بسته فقط جهت معرفی محصولات و تعداد آن هاست .

    14. چند روز بعد از ثبت سفارش می توانم سفارش خود را دریافت کنم؟

    » شیوه های دریافت سفارش متفاوت می باشد .ستکات ( 9 صبح تا 9 شب ) تحویل حضوری (زمان کاری فروشگاه) مرسوله پستی (3 تا 7 )

    15. رمز عبور خود را فراموش کرده ام چگونه می توانم آن را بازیابی کنم؟

    » در صورت فراموشی رمز عبور ،بعد از ورود به سایت شرکت و کلیک بر روی گزینه ورود به دفتر کار، با کلیک بر روی عبارت فراموشی رمز عبور و انتخاب گزینه بازیابی (ایمیل یا شماره تلفن همراه) امکان دسترسی به اطلاعات کاربری وجود دارد. در صورتی که ایمیل یا شماره تلفن وارد شده در دفتر کار اشتباه می باشد می بایست از طریق فرم بازیابی اطلاعات کاربری موجود در سایت اقدام به بازیابی رمز عبور خود کنید

    16. چگونه می توانم کد بازاریابی خود را لغو کنم؟

    » با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبور این امر برای شما امکان پذیر است و در صورت به یاد نداشتن هرکدام از این دو می بایست مراحل اشاره شده در سوال مربوط به بازیابی رمز عبور را انجام دهید

    17. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    » برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

    18. نحوه بازپسگیری محصولات چگونه است؟

    » جهت رسیدگی به درخواست بازپسگیری ، بازاریاب و کالا باید شرایط زیر را دارا باشند: شرط اول: کلیه محصولات سالم و در شرایط اولیه دریافت از شرکت باشند که در این مهم توسط کارشناسان مربوطه مورد تائید قرار بگیرد . شرط دوم : تاریخ فاکتورتان باید از یکسال نگذشته باشد . شرط سوم : کلیه محصولات دارای حداقل سه ماه تاریخ انقضا باشند . مرحله اول: پرکردن فرم شماره دو جهت بررسی شرایط توسط شرکت مرحله دوم : بعد از دریافت مجو تاییده لازم از شرکت ارسال و درخواست کتبی با امضا و اثرانگشت و عکس کارت ملی و لغو کردن جایگاه توسط خود فرد مرحله سوم : پس از گذشت دوهفته و آزاد شدن کدملی ارسال محصولات انجام می پذیرد . شایان ذکر است که پس از بررسی محصولات توسط کارشناسان مربوطه شرکت و احتساب کسری های مورد نظر مانند پورسانت و ... وجه نقدی فرد در روز یکم تا پنجم ماه بعد واریز می گردد . درصورتی که درخواست بازپس گیری کالا دارید باید فرم درخواست را پرکنید. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید http://www.taksoo.ir/blog/44--.aspx

    19. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

    » به طور کلی در روند سفارش تا تحویل محصول 4 مرحله وجود دارد. این 4 مرحله عبارت است از: 1.  ثبت سفارش 2.   بسته بندی 3.    ارسال کالا 4 .   تحویل کالا در صورتی که وضعیت سفارش شما پیش از مرحله بارگیری و بسته بندی باشد ، قابلیت کنسل کردن سفارش وجود دارد. در صورتی که وضعیت سفارش شما به مرحله بسته بندی تغییر کند قابلیت کنسل کردن سفارش وجود ندارد و شرایط لغو مشمول مقررات بازپسگیری می شود

    21. آیا سفارشاتی که تحویل پستی می باشند را می توان به صورت حضوری دریافت کرد؟

    » با توجه به فرآیند های مرتبط به سفارش گیری، بسته بندی و ارسال این امکان وجود ندارد

    22. آیا سفارشاتی را که به صورت دریافت حضوری ثبت شده اند را می توان به صورت پستی دریافت کرد؟

    » این امر هم فقط در شرایطی امکان پذیر می باشد که بازاریاب به اشتباه تحویل حضوری را انتخاب کرده باشد و در شهر محل دریافت شعبه ستکات موجود نباشد.

    23. آیا افرادی از سازمان فروش که درخواست ابطال جایگاه بازاریابی داده اند از زیر مجموعه حذف می شوند؟

    » خیر. در دفتر کاری شما زیرمجموعه ای که جایگاه خود را لغو کرده اند با رنگ قرمز نمایش داده می شوند

    24. مراحل دریافت مجوز شعبه چگونه است؟

    » دستورالعمل داخلی شرکت تکسو در ارتباط با تاسیس شعبه در دست تدوین می باشد و به زودی به بازارایابان عزیز اعلام خواهد شد

    25. آیا می توانیم در خارج از کشور اقدام به فعالیت بازاریابی و فروش محصولات کنیم؟

    » فعالیت در خارج از کشور مستلزم تاسیس شعبه شرکت تکسو درآن کشور می باشد. برنامه مطالعه بازار چندین کشور خارجی جهت ورود به بازار آنها در دست تهیه می باشد. اخبار های مرتبط با این موضوع در زمان مقتضی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

    26. تعریف دقیق فعالیت فروش مستقیم چیست؟

    » تعریف فروش مستقیم یا بازاریابی شبکه ای مطابق قوانین ایران: یک روش فروش محصول است که شرکت بازاریابی شبکه‌ای از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف­کننده سازماندهی می‌کند، به نحوی که هر بازاریاب می‌تواند با معرفی بازاریاب دیگر به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چندسطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد.

    27. آیا می توانم درخواست ارسال بسته پستی بدون قرار گیری فاکتور در آن را دهم؟

    » بله .این امکان وجود دارد. فاکتورهای درون بسته فقط جهت معرفی محصولات و تعداد آن هاست .

    28. پورسانتها چه تاریخی واریز می شود؟

    » پورسانت هر ماه یکم تا پنجم ماه بعد واریز می شود.

    29. آیا قابلیت جابجایی سفارش وجود دارد ؟

    » جهت انجام این امر می بایست در خواست خود را از طریق فرم مربوطه در سایت ارسال کنید. بعد از بررسی درخواست امکان یا عدم امکان این موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد

    30. آیا می توانم محصولات موجود در سبد خرید خود را کم و یا زیاد کنم؟

    » تا قبل از تایید نهایی سفارش امکان کم یا زیاد کردن محصولات وجود دارد بعد از ثبت نهایی چنین امکانی وجود ندارد.

    31. آیا موجودی هر محصول در هر شعبه ستکات در سامانه خريد مشخص است؟

    » این شرایط هنوز فراهم نیست شما میتوانید با تماس با ستکات مربوطه از موجودی محصول با خبر گردید.

    32. ایمیل خود را چگونه میتوانم در دفتر کاری خود ویرایش کنم ؟

    » ایمیل جدید خود و شناسه کاربری و عکس کارت ملی خود را به آدرس الکترونیکی شرکت به آدرس support@taksoo.ir ارسال کنید تا ایمیل شما اصلاح شود

    33. امکان ارسال محصولات به خارج از کشور وجود دارد؟

    » در حال حاضر ارسال محصولات به خارج از کشور توسط شرکت امکان پذیر نیست.

    34. حساب بانک ملت ندارم امکانش هست پورسانتم به حساب دیگری واریز شود؟

    » خیر ، پورسانتها فقط به حساب بانک ملت اختصاصی خود شخص واریز میشود .

    35. جهت خرید در سایت نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد کالا ها دارم ، چگونه می توانم این اطلاعات بیشتر را کسب کنم؟

    » اطلاعات محصولی در سایت قابل رؤیت می باشد اگر کافی نبودمجددا شمارو به کارشناس محصولی ارجاع می دهیم