قوانین و مقررات

قوانین و مقررات شرکت تلاش کاران سرمایه وزین


ماده یک (1) – تعاریف :

شرکت: شرکت تلاش کاران سرمایه وزین دارای مجوزرسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

خریدار: کسی است که یک یا چند کالا که در سایت شرکت تلاش کاران سرمایه وزین (www.Taksoo.ir) است را خریداری نماید.

کالا: همه کالاهای شرکت که توسط سایت (www.Taksoo.ir) برای فروش است. هر کالا دارای امتیاز خاص خودش می باشد.

فرم درخواست همکاری: فرمی است به منظور دریافت اطلاعات شخصی افرادی که مایل به همکاری با طرح فروش شرکت می باشند.

همکار فروش: شخصیتی است که با پر نمودن فرم درخواست همکاری موافقت خود را با قوانین و مقررات فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری به روش بازاریابی شبکه ای شرکت اعلام کرده است و قصد بازاریابی و فروش کالا را دارد، که این شخص را شرکت درصورت تایید به عنوان همکار فروش می پذیرد.

شناسه: کدی است که شرکت پس از قبول تقاضای همکاری یک شخص به عنوان همکار فروش به وی اعطا میکند. شناسه یک شماره منحصر به فرد برای هر همکار فروش است که برای شناسایی آن همکار در طرح فروش استفاده میشود.

دفتر کار الکترونیکی (اینترنتی): منظور محیطی است مجازی در پایگاه اینترنتی شرکت که توسط شرکت به هر متقاضی همکاری که تقاضای همکاری وی توسط شرکت پذیرفته باشد اختصاص می یابد تا بتواند از طریق شناسه و رمز عبور خود به آن دست یابد و تمامی فعالیت ها و امور مالی خود را کنترل و مدیریت نماید.

گروه فروش: هر گاه هر همکار فروش به عنوان فروشنده کالایی را فروخت و خریدار تمایل به بازاریابی کالا نمود آنگاه فروشنده به منظور بالا بری فروش میتواند خریدار کالا را که تمایل به کار بازار یابی دارد به شرکت به عنوان متقاضی همکاری معرفی کند و شرکت متقاضی همکاری جدید را به عنوان همکار فروش در گروه فروش فروشنده معرف در نظر میگیرد این مرحله میتواند درباره همکار فروش جدید نیز انجام گیرد.

ماده دو (2) – شرایط عمومی متقاضیان همکاری :

1- بالغ و دارای 18 سال کامل.
2- در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد.
3- دارای صلاحیت های عمومی برای کار باشد.

ماده سه (3) – شرح فرآیند مالی :

بند یک (1) - در صورتی که یک همکار فروش به مدت 6 ماه هیچ خرده فروشی نداشته باشد به عنوان یک بازار یاب غیر فعال در نظر گرفته شده و همکاری با ایشان لغو میشود و همچنین دیگر به عنوان همکار فروش یا بازاریاب شرکت محسوب نشده و دفتر کار الکترونیکی (اینترنتی) ایشان بسته می شود و شرکت هیچگونه مسوولیتی درباره آن همکار فروش نخواهد داشت.
بند دو (2) - هرگونه مالیات بر درآمدهای همکاران فروش که توسط نهاد های ذیربط دولتی تعیین گردد بر کارمزد های ایشان اعمال شده و مبلغ آن کسر میگردد.
بند سه (3) - همه پرداخت ها و دریافت ها از طریق حساب های بانکی در بانک های دارای مجوز از بانک مرکزی و هر گونه گزارش مالی موخر بر انجام عملیات بانکی و با درج کد رهگیری تراکنش در سیستم بانکی کشور انجام میگیرد.
بند چهار(4) – کارمزدهای بازاریابان از مبلغ کالا پرداخت می شود و مالیات بر ارزش افزوده و حمل و نقل شامل کارمزد نمی باشد.

ماده چهار (4) – حقوق و مقررات مربوط به همکاران فروش :

بند یک (1) - هر همکار فروش فقط حق معرفی و فروش کالاها و خدمات شرکت را دارد.
بند دو (2) - همکار فروش هیچ وکالتی از طرف شرکت ندارد. یعنی نمی تواند در رابطه با مذاکرات و عقد قرارداد ها خود را نماینده ی شرکت اعلام نماید. در صورت نیاز به انجام اموری از این دست ، می بایست از قبل مراتب را به مسئولین شرکت گزارش دهد تا در صورت صلاحدید و لزوم، در آن موردخاص برای وی مجوزرسمی صادر شود.
بند سه (3) - شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ادعاهای واهی همکاران فروش ندارد و حق اقامه دعوی نسبت به ادعاهای مطروحه را برای خود محفوظ می داند.
بند چهار(4) - همکار فروش حق ندارد امتیاز خود را به شخص دیگری فروخته، واگذار یا منتقل نماید.
بند پنج (5) - استفاده از عناوین مستعار ، غیر حقیقی ، ناقص ونیز ذکر هر گونه شرح فعالیت برای شرکت، به جز مواردی که در اساسنامه ی آن ذکر شده است ممنوع است.
بند شش (6) - ملاک برای در آمد هر همکار فروش تنها میزان فروش کالاها و خدمات شرکت از طریق پایگاه اینترنتی آن است.
بند هفت (7) - هر همکار فروش می‌تواند تنها یک دفترکارالکترونیکی (اینترنتی)، جهت فروش کالاهای شرکت در اختیار داشته باشد.
بند هشت (8) - جهت دسترسی به دفتر کار اینترنتی، هر شخص رمز عبوری را برای خود انتخاب می نماید که حفاظت آن بر عهده خود شخص می‌باشد و شرکت در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از عدم رعایت این بند هیچ مسئولیتی ندارد.
بند نه (9) - هر همکار فروش می‌بایست از فروشندگان تحت مدیریت خود طبق آئین نامه ی آموزش و پشتیبانی شرکت ، حمایت و پشتیبانی نماید و آموزش و همکاری با آنها را به منظور اطمینان از صحت عملکردشان بر عهده گیرد.
بند ده (10) - متقاضیان همکاری و همکاران فروش می باید اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی،کد ملی، آدرس، کدپستی و ...) خود را هنگام ثبت نام بررسی نمایند تا از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری کنند. درج اطلاعات نادرست منجر به عدم پرداخت حق العمل و تعقیب شخص متخلف به عنوان کلاه بردارخواهد شد.
بند یازده (11) - چنان چه هر همکار یا متقاضی همکاری سعی در رسوخ یا دخالت در پایگاه اطلاعاتی یا هر بخشی از سیستم کامپیوتری شرکت (سخت افزار یا نرم افزار) نماید، حق فروشندگی وی بدون در نظر گرفتن اختیاراتش فورا" لغو می گردد و باید تمامی خسارات وارده به شرکت را در این رابطه متقبل گردد.
بند دوازده (12) - شرکت بعد از بررسی تقاضای متقاضیان همکاری، بر مبنای اهداف ، حقوق و قوانین خود حق قبول و یا رد پیشنهاد آن را برای خود محفوظ می دارد.
بند سیزده (13) - همکار فروش می‌تواند داوطلبانه تقاضای فسخ قرارداد و اتمام ادامه همکاری با شرکت را نماید. انجام این امر با ارسال نامه الکترونیکی به شرکت امکان پذیر است. استعفای همکار فروش تا حداکثر یک هفته پس از دریافت درخواست و احراز هویت قطعی وی توسط شرکت بررسی و قطعی خواهدشد.
بند چهارده (14) - در شرکت هیچ گونه حق عضویت یا هر گونه وجهی برای آغاز بازاریابی دریافت نمیشود و هر شخص میتواند کاملا رایگان و تنها به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود .
بند پانزده (15) - در شرکت هیچ کس مجبور به خرید کالا نیست بلکه یک همکار فروش بدون خرید کالا میتواند به عنوان بازار یاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود .
بند شانزده (16) - در صورت عدم رعایت هر یک از بند های فوق ، شرکت مجاز است تا به صورت یک جانبه همکاری خود را با فرد متخلف فسخ نماید.

ماده 5 – شرایط توزیع و عودت کالا :

بند یک (1) - روش خرید و پرداخت وجه کالا :
1- پرداخت به شماره حساب های شرکت
2- پرداخت حضوری در دفتر های شرکت از طریق دستگاه های پایانه POS
3- پرداخت به صورت آن لاین در سایت شرکت
بند دو (2) - روش دریافت کالا :
1- دریافت از طریق پست
2- دریافت حضوری با مراجعه به دفتر های شرکت
3- پیک موتوری (فقط شهر تهران )
تبصره: کلیه کالاها فقط به خریدار و یا نماینده قانونی وی تحویل میگردد. همچنین در صورت نقص در کالا زمان تحویل، از پذیرفتن کالا خودداری کنید. لذا پس از تحویل هیچگونه عذری مبنی بر نقص کالا از شما پذیرفته نیست.
بند سه (3) - زمان دریافت کالا حداقل 2 روز و حد اکثر ظرف مدت 10 روز پس از خرید میباشد .
بند چهار (4) - كاربران باید هنگام سفارش كالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور كامل پر نمايند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش كاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود.
بند پنج (5) - عودت : درصورت فسخ قرارداد بازارياب، امکان باز پس گرفتن محصولات فروخته شده (حداکثر طي 12 ماه منتهي به تاريخ فسخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است وجود خواهد داشت .
تبصره1 : در صورت درخواست باز پس گیری مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد بازاریابی کسر شده و مابقی مسترد میگردد. تبصره2 : در صورت هر گونه نقص یا استفاده کالا ، کالا باز پس گرفته نمیگردد.
بند شش(6) - هرگونه مالیات بر ارزش افزوده که توسط نهاد های ذیربط دولتی تعیین گردد بر کالاهای شرکت اعمال شده و مبلغ آن از خریدار دریافت میگردد.

ماده شش (6) – تبلیغ ، آموزش، اطلاع رسانی :

بند یک (1) - انجام هرگونه تبلیغ ، اطلاع رسانی ،مصاحبه به هر صورت اعم از مطبوعاتی ، اینترنتی (سایت ها و وبلاگ ها، انجمن های گفتگو و سایر موارد ) ، رادیو و تلویزیونی، نصب پوستر و بیلبورد ، توزیع تراکت و بروشور، برگزاری همایش عمومی و ... بدون دریافت موافقت قبلی و مجوز کتبی از شرکت ممنوع است. همچنین برای استفاده از نام و آرم تجاری شرکت جهت انجام موارد فوق به مجوز کتبی جداگانه از شرکت نیاز است.
بند دو (2) - نام شرکت ، آرم تجاری، بروشور، کاتالوگ، جزوات آموزشی، منابع و متون، منابع سمعی و بصری و یا سایر منابع، تحت حمایت قانون مولف بوده و حقوق تولید، نشر و مالکیت آن برای شرکت در سراسر جهان محفوظ است.
تبصره: عواقب هرگونه سوء استفاده و دخل و تصرف در جزوات آموزشی متوجه شخص خاطی می باشد و شرکت هیچگونه مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
بند سه (3) - تمامی اطلاعات مربوط به کالاها (نوع، ابعاد، وزن، تصاویر کامل ، قیمت ...) به طور کامل و صحیح در داخل پایگاه اینترنتی شرکت درج شده است.

ماده 7 (هفت) – شرایط عمومی :

بند یک (1) - شرکت تعهدی نسبت به پرداخت خسارات مستقیم یا غیر مستقیم ناشی از تخلف همکاران فروش به خریداران را ندارد. موارد تخلف شامل موضوعات ذیل می‌باشد:
1- اطلاع رسانی نادرست در باره کالاها و خدمات شرکت که باعث اغفال خریداران گردد.
2- هر گونه اهمال در تهیه اطلاعات لازم و معرفی و ارائه ی موارد آموزشی و پشتیبانی.
3- انتساب القاب دولتی ویا غیر دولتی کاذب به مدیران شرکت در هنگام بازاریابی کالاها و خدمات شرکت.
4- کلیه موارد مربوط به گران فروشی و کم فروشی.
5- هر گونه تخطی از مفاد قرارداد .
بند دو (2) - هیچ شخص حقیقی نمیتواند با عنوان نام مستعار در شرکت بازاریابی کند.
بند سه (3) - شرکت در پذیرش همکار فروش به عنوان بازاریاب قبل از انجام امور بازاریابی مختار است و همچنین میتواند عضویت همکار فروش را در هر زمان طبق صلاحدید لغو نماید.
بند چهار (4) - همکار فروش فقط به عنوان بازاریاب مستقل برای شرکت بازاریابی میکند و کارمند شرکت نیست. لذا همکار فروش نمیتواند ادعایی مبنی بر مخارج ، بیمه اجباری ، بیمه بیکاری حقوق ثابت پاداش یا عیدی و سنوات از شرکت بکند.
بند پنج (5) - همکار فروش موظف است قبل ازانجام هر گونه بازریابی کلیه قوانین مربوط به بازاریابی شبکه ای را از شرکت مطالبه و پس از اجرای کامل قوانین نسبت به بازاریابی اقدام کند.
بند شش (6) - همکار فروش حق ندارد هیچ گونه قراردادی را از طرف شرکت با هر شخص حقوقی و یا حقیقی امضاء نماید.
بند هفت (7) - مجبور کردن هر شخص برای عضویت، بازاریابی و خرید از شرکت مطلقا ممنوع است. لذا در صورت آشکار شدن این مسئله شرکت نسبت به مسدود کردن شناسه همکار فروش اقدام و ایشان را به مراجع ذیصلاح معرفی مینماید.
بند هشت (8) - همکار فروش حق ندارد هیچ گونه وجه نقدی را از مشتری یا بازاریابان گروه فروش خود درخواست نماید یا حسابی غیر از حساب شرکت برای واریز وجه کالا به بازرایابان یا مشتریان معرفی نماید. بدیهی است در صورت چنین تخلفی شناسه همکار فروش مسدود و اقدامات قانونی علیه وی صورت میپذیرد.
بند نه (9) - خرید محصول هیچ ارتباطی به بازاریابی ندارد.
بند ده (10) - همکار فروش حق ندارد نسبت به دایر کردن نمایندگی بدون داشتن مدرک قانونی از شرکت اقدام نماید.
بند یازده (11) - همکار فروش موظف است در محیط شرکت با پوشش کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ظاهر شود و در صورت تناقض، شرکت از حضور وی در محیط شرکت جلوگیری مینماید.
بند دوازده (12) - هر گونه اغتشاش، فعالیت سیاسی و عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران در شرکت ممنوع بوده و در صورت مشاهده رعایت نکردن قوانین شناسه همکار فروش مسدود و از حضور وی در شرکت و نمایندگی های شرکت برای مادام العمر جلوگیری به عمل خواهد آمد.
بند سیزده (13) - قانون فورس ماژور و حوادث غیر مترقبه برای شرکت برقرار است و پس از برطرف شدن عواقب حادثه و راه اندازی رسمی کار موافقت نامه پا برجا خواهد بود و در غیر این صورت کم لن یکن است و هیچ دیونی بر عهده شرکت نیست.
کلیه مفاد این موافقت نامه و توضیحات آن طبق مواد 10 و 190 قانون مدنی تنظیم گردیده است و میان شرکت و کلیه همکاران و خریداران جاری و لازم الاجرا است و هرگونه تخطی ازآن طبق قوانین حقوق تجارت الکترونیک ، قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط ومقررات شرکت رسیدگی خواهد شد.

Top