جستجو
بستن

مطالب

RSS
بازاریابی شبکه ای ،راهی برای حذف واسطه ها است


در بازاریابی شبکه ای قانونی، خریدار محصول را در مدت زمان بسیار کوتاه دریافت می کند و در هر زمانی که اراده کند، می تواند محصول خود را در هر جایی از دنیا به فروش رساند.

 

به گزارش کاوشگران روابط عمومی ، بازاریابی شبکه ای، پدیده ای در عرصه مدیریت بازرگانی با هدف حذف واسطه هاست و بعد از چند سال پشت سر گذاشتن کش و قوس های اداری در وزارت خانه های مربوطه، بالاخره مجوز آن صادر شد و بزرگان این رشته وارد کارزار شدند .

بازاریابی شبکه ای علمی قابل تدریس و آموزش است و اگر به صورت اصولی، قانونی و منطقی اجرا شود، می تواند اقتصاد کشور را بهبود بخشد .

در بازاریابی شبکه ای قانونی، خریدار محصول را در مدت زمان بسیار کوتاه دریافت می کند و در هر زمانی که اراده کند، می تواند محصول خود را در هر جایی از دنیا به فروش رساند .

اقدام هوشمندانه جمهوری اسلامی در تنظیم کامل قوانین در زمینه بازاریابی شبکه ای و صدور مجوز برای متقاضیان، ضمن ایجاد اشتغال برای همگان، زمینه مبارزه با شرکت های مفسد هرمی را هم فراهم کرده است؛ امری که از خروج ارز از کشور، ایجاد مشاغل کاذب و صدمه دیدن اقتصاد خانواده ها و کشور جلوگیری می کند .

بازاریابی شبکه ای در سایر کشورهای دنیا سال هاست رواج دارد ولی در کشور ایران از سال ۹۱ قانونمند شده است و برخی شرکت ها فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند.رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در این باره به خراسان رضوی گفت: بازاریابی شبکه ای در زمینه توزیع کالا انجام می شود. تاکنون این نوع بازاریابی در حال ساماندهی و قانونمند شدن بوده است .

مهندس علیرضا سالاری افزود: بازاریابی شبکه ای، نوعی روش فروش محصول است که شرکت هایی که از این روش استفاده می کنند، به عنوان بازاریاب به دور از مکانی ثابت برای فروش محصول به مصرف کننده اقدام می کنند.وی یادآور شد: بازاریاب امکان فروش چند سطحی و دریافت پورسانت از فروش را دارد و در قبال فروش کالا پورسانت می گیرد.وی متذکر شد: کالاهایی که هر شرکتی می تواند عرضه کند توسط دبیرخانه کمیته نظارت در تهران تعیین می شود و کمیته نظارت هم متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و اطلاعات دادگستری است .

وی گفت: مورد مهمی که در فرآیند بازاریابی شبکه ای موثر است، قیمت کالاهاست که نباید گران تر از نرخ متعارف بازار باشد و نباید سرمایه گذاری با اجبار باشد.در این زمینه تاکید بر خرده فروشی کالاست نه عمده فروشی.وی افزود: محاسبه و پرداخت پورسانت ها براساس فروش کالاهاست و هیچ مصرف کننده ای مجبور به خرید در این شبکه نیست و مبالغ پرداختی به افراد هم براساس قیمت فروش کالاست .

وی با اشاره به این که با شرکت هایی که در سامانه شبکه ای ثبت نشده باشد و اقدام به فعالیت کند برخورد قانونی می شود، افزود: چون نظارت ها به طور متمرکز از تهران انجام می شود، آماری از تخلفات و افرادی که به صورت غیرمجاز فعالیت می کنند، نداریم .

وی با اشاره به اینکه نظارت ها به صورت شبکه ای است، عنوان کرد: نظارت ها مجازی است و بر نحوه فعالیت افراد کاملا نظارت می شود و اسامی شرکت های مجاز در آدرس  www.networkting.moc.gov.ir موجود است.وی با اشاره به این که فعالیت بازاریابی شبکه ای از سال ۹۱ به طور رسمی آغاز شده است، افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا سال هاست که این نوع فعالیت آغاز شده است. اگر این فعالیت اقتصادی و بازاریابی در کشور ما هم رواج پیدا کند، تحول شگرفی در اقتصاد ایجاد خواهد شد.

به نقل از خبرگزاری کاوشگران روابط عمومی

آدرس منبع خبر

تصاویر بازدید مدیریت شرکت تکسو از شعب اصفهان و یزد در روزنامه آسیا

پس از تمدید مجوز شرکت تکسو و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در مورخه 14 و 15 آذرماه نود و دو مدیریت شرکت تکسو در جهت حمایت از بازاریابان و ارتقا کمی و کیفی عملکرد بازاریابان و همچنین بازدید از دفاتر جدید و نظارت بر عملکرد شعب از استان اصفهان و یزد بازدید نمودند. در این بازدید تیم مدیریت شرکت اقدام به برگزاری جلسات مختلف برای بازاریابان در رده های مختلف نمودند که این موضوع با استقبال بینظیر نمایندگان فروش این 2 استان مواجه شد و باعث ایجاد انگیزه در میان بازاریابان قدیمی و جدید خانواده تکسو گردید. گزارش و تصاویر این سفر در روزنامه آسیا شماره 117 مورخ 1392/10/28 به چاپ رسیده است که می توانید از دکه های روزنامه فروشی تهیه نمایید.

آدرس لینک روزنامه آسیا:

http://www.asianews.ir

گادفادر های بازاریابی شبکه ای! به نقل از mlmbook

ام ال ام بوک خیلی وقت بود می‌خواست همچین مطلبی رو میون مطالب خودش جا بده . شاید اگه بخوام دقیق‌تر بگم نزدیک به دو سال میشه. اما دست نگه داشت و گفت قبل از اینکه بخوام خیلی از رفتارها و ادعاها رو زیر سوال ببرم، شرایط و گذشت زمان شاید بتونه این وضعیت رو اصلاح کنه؛ اما حالا می بینم نه اینکه وضعیت بهتر نشده بلکه بدتر هم شده. الان تعداد بازاریاب‌ها زیاد شده و تقریبا در اقصی نقاط کشور بالاخره یک بازاریابی متعلق به یکی از این چند شرکت هست که داره فعالیت می کنه. روزانه ایمیل‌های زیادی دریافت میشه دوستان ام ال ام بوکی هم همیشه تو این سه چهار سال بخوبی وضعیت این کار رو به خصوص در فضای اینترنت رصد کردن. سوال و نکته اصلی اینجاست که در بازاریابی شبکه‌ای و آموزش‌های اون چه اتفاقی میافته که خیلی از افراد رو تا حدی از اعتماد بنفس بالا می­بره که بجای اینکه دنبال کسب درآمد باشن میرن دنبال حواشی کار و به قول خودشون با کارهاشون می خوان شروع به اصلاح رفتار این بازاریاب و اون مدیرعامل و حتی اون کسی که وظیفه نظارت بر کار رو داره بکنن. خیلی مایل بودیم یک تعداد از ایمیل‌های بی شمار دریافتی رو اینجا قرار بدیم تا اینکه متوجه بشید لحن صحبت و “من” “من” کردنها تا چه اندازه تو بعضی از ایمیل‌ها احساس نا امید کننده‌ای رو به آدم میده اما حفظ حریم خصوصی بازدیدکنندگان سایت و سیاست‌های سایت این اجازه رو نمی ده. احساس نا امیدی از اینکه آیا شخصی که تا این اندازه مدعی هستش توانایی تبعیت از قوانین رو داره; یا نه، خودش قانون خودش رو داره و با شیوه کارش و بر هم زدن نظم، عرصه رو واسه فعالیت دیگران هم تنگ کرده. البته به این نکته اشاره می‌کنم که این موضوع، تمامی افراد درگیر توی این فعالیت از مدیرعامل گرفته تا بازاریاب رو شامل میشه. مدیرعاملی که مدعی یکی از بزرگترین کارآفرینهاست تا بازاریابی که مدعیه بازاریابی شبکه‌ای تو کشور بدون حضور اون اصلا شکل نمی‌گرفت و به اصطلاح خودش رو گادفادر (پدر خوانده) بازاریابی شبکه­ای معرفی کرده. ترس ما اینجاست که این‌گونه احساس، قانون گریزی و عدم درک درست از فعالیت بازاریابی شبکه‌ای رو به شدت افزایش میده. تبلیغات و ادعاهای برخی از بازاریاب‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی واقعا خودش گویای این ادعاست. شخصی که هنوز متوجه نشده فرق شرکت کوئست با یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای چیه چطور می­تونه بازاریاب‌های زیر مجموعه‌ی خودش رو به تبعیت از قانون فرا بخونه. شخصی که نمی­خواد قبول کنه که چه بلایی شرکت‌هایی نظیر کوئست بر سر جامعه آوردن و در پیج شخصی خودش و تو جلسه با بازاریاب‌ها همواره مثال فعالیت این شرکت رو می­زنه؛ قطعاً نه تنها فعالیت بازاریابی شبکه­ای رو ترویج نمی­کنه بلکه آنچنان تیشه‌ای به ریشه اون میزنه که دیگه جای هیچ رشدی براش باقی نمونه و به قول خودتون این نهال نوپا در همین شروع کار می خشکه. اون شخص به اصطلاح لیدر که در وبلاگ شخصی خودش می نویسه: “دوستان تبریک کوئست و پورسانتای کوئستی بازگشت و …” آیا هنوز نفهمیده که کوئست به چه قیمتی پورسانت میداد و اون پول‌های که تو جیب یه عده می‌رفت فقط از ترویج پلن درآمدی و فروش یه مشت محصول بنجل بود. آیا دوست داره شرکتی که توش کار می کنه به این سمت حرکت کنه؟! واقعا در خیلی از مواقع می‌بینیم که هنوز خیلی‌ها به مفهوم واقعی کاری که انجام می دن پی نبردن. نتورکری که مفهوم تصاعد رو تنها از طریق ایجاد انگیزه‌ای کاذب به صرف کسب درآمد و فروش اجباری کالا درک کرده مطمئنا نه تنها فعالیت فروش مستقیم رو ترویج نمی­ده؛ بلکه عمل اون بازگشت به عقبی خواهد بود که تبعات آن دامن همه را خواهد گرفت. خانم خانه داری که در مجموعه این نتورکرِ به اصطلاح لیدر، با قرار گرفتن در جو خاص جلسات که با روشن خاموش کردن لامپ، لیدرشون رو معرفی می کنن، تا حدی از کمبود اطلاعاتش راجع به این کار سوء استفاده میشه که این خانم برای اومدن تو کار اقدام به گرفتن ۹ میلیون وام کالا می کنه و تازه بهش گفته میشه افراد خانوادت رو بیار و این مبلغ رو روی جایگاه اونها بزن. میگیم بازاریابی چند سطحی هم تو ایران راه افتاده اما نحوه فعالیت به اندازه قدمت این کار با بقیه کشورها فاصله داره و اینجاست که این سوال پیش می آد که آیا امیدی به اصلاح این رفتار هست؟ آیا کسایی که ادعا دارند از بانیان این کار هستند متوجه می­شند اون کاری که تو این چند سال کردن و شناختی که از بازاریابی شبکه‌ای دارن کاملا غلطه؟!

ادامه دارد….

منبع سایت mlmbook

آدرس منبع: http://www.mlmbook.ir

نحوه پست محصولات

طبق قرارداد جدید شرکت با پست کلیه محصولات شرکت به صورت پستی بوده و شرکت هیچگونه وجهی بابت پست دریافت نخواهد کرد. و بعد از خرید افراد مستقیما از دفتر پیشخوان اداره پست با خریداران تماس گرفته شده و درباره نحوه ارسال محصول و هزینه های آن اطلاع رسانی خواهد شد. و هرگونه هزینه پست توسط خود شرکت پست و دفتر پیشخوان دریافت خواهد شد. همچنین کلیه محصولات توسط پست بیمه شده و تمامی خسارات احتمالی در ارسال محصول به عهده شرکت پست خواهد بود. و پیگیری ورهگیری محصولات نیز توسط خود پست خواهد بود.

بدین ترتیب سرعت ارسال محصولات و نحوه پیگیری آن بسیار سریعتر شده و ضریب اشتباه و خطا در ارسال تا حد زیادی کاهش می  یابد.

زعفران و انواع آن

 

انواع زعفران در ایران معمولاً زعفران تولیدی به چند شكل تقسیم بندی می شود. یكی از اصطلاحاتی كه از دیرباز در این زمینه مورد استفاده قرار می گرفته زعفران دخترپیچ است. این نوع زعفران شامل قسمت كلاله و خامه، (قسمت سرخ و قسمت سفید یا زردرنگ زعفران) می باشد كه در فارسی به آن زعفران دسته‌ای و در اصطلاح استاندارد ایران رشته ای درجه 4 نیز گفته می‌شود، و در خارج از كشور آن را به عنوان زعفران Bunch (دسته ای) یا Red & White (سرخ و سفید) می شناسند. در واقع قسمت قرمز دراین نوع زعفران بایدبین 75-70% باشد و قسمت ریشه یا كنج آن حدود 30-25% است.

تمامی زعفران های مختلف در استاندارد ایران به نام رشته ای شناخته می شود و با درجه بندی مختلف. از نامهای جدیدتری كه بعداً مرسوم شد، زعفران سرگل یا به اصطلاح عامیانه زعفران سرقلم و در اصطلاح استاندارد ایران رشته ای بریده یا رشته ای درجه یک می باشد كه از زعفران دسته ای تولید گردید، بدین نحو كه قسمتهای زرد آن را با قیچی كردن و سپس با استفاده از روش الكتریسیته ساكن جدا نمودند و زعفرانی تمیزتر و كاملاً قرمز به دست آوردند كه در زبان انگلیسی به آن All-Red (كاملا سرخ) گویند و مشابه زعفرانی است كه كوپه Coupé (قطع شده یا بریده) خوانده می شود. بعدها زعفرانهایی را كه برای تهیه آنها مستقیماً قسمت قرمز (تنها شامل مقدار بسیار كمی از زردی) را از گل جدا می‌كنند پوشالی نامیدند، شاید به این دلیل كه این نوع یك حالت حجیم و پوشال مانند پیدا می‌كند، كه البته پایگاه معتقداست این اسم مناسبی نیست و باید نام بهتری برای این نوع زعفران انتخاب شود این نوع زعفران در استاندارد ایران به نام زعفران رشته ای موسوم است هر كدام از این زعفرانها ممكن است درجه یك یا دو و مرغوب یا نامرغوب باشند و هیچیك را نمی توان به دیگری ترجیح داد. آنچه كه مسلم است قدرت رنگدهی ( میزان كروسین ) و كیفیت زعفران دسته به مراتب پایین تر از انواع دیگر زعفران است، همینطور از نظر روش خشك كردن چون با تاخیر خشك می شود و در واقع بخشی از قدرت رنگدهیش را در طول فرآیند خشك كردن از دست می دهد كیفیت پایین تری دارد.

برخلاف نتایج بررسیهای علمی و آنالیزهای انجام شده برخی تصور می كنند زعفران دسته‌ای و حتی ریشه یا كنج دارای عطر بیشتری است. این كاملاً اشتباه است، زیرا منشا مواد موثره زعفران (كروسین، پیكرو كروسین و سافرانال) مخصوصاً كروسین در قسمت كلاله آن است و مواد مذكور در اثر حركت در بافت گیاهی از كلاله به آنجا انتقال پیدا كرده اند، خود زردی (كنج) نه تنها دارای مقدار قابل توجهی از آنها نیست (در مقایسه باكلاله) بلكه كروسین موجود در آن صفر است. از نظر عطر نیز تنها به این علت كه به سبب نوع بافت گیاهیش امكان جذب رطوبت بیشتری از كلاله دارد، معطرتر به‌نظر می‌رسد.

وقتی زعفران سرگل را از زعفران دسته‌ای جدا می‌كنیم، قسمت ریشه یا سفید كه در فارسی به آن كنج یا سفید زعفران و در اروپا به آن white (سفید) یا style (خامه)گفته می‌شود،جدا می‌شود و در واقع نمی توانیم آن را زعفران تلقی كنیم. این ماده كنج زعفران نامیده می شود و تعریف زعفران را شامل آن نمی‌دانیم.

 

اجراي استاندارد باعث بهبود كيفيت، افزايش صادرات و افزايش درآمد ملي مي شود. در حال حاضر استانداردهاي تدوين شده توسط مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران عبارتند از: » استاندارد ملي 1-259 با عنوان زعفران و ويژگيها: شامل تعيين ويژگيهاي بسته بندي، نشانه گذاري، نمونه برداري و روشهاي آزمون مي باشد. » استاندارد ملي 2-259 با عـنوان زعفران و روشـهاي آزمون: در مورد روشـهاي آزمون زعفران مانند تعـيين ميزان رطـوبت و مواد فرار - خاكستر و خاكستر نامحلول در اسيد - شناسـايي رنگهاي افزودني اندازه گيري ميزان قدرت رنگدهي - آروما و طعم زعفران » استاندارد ملي 5272 شمارش كلي ميكرو ارگانيسمها (Total Count) » استاندارد ملي 437 آزمون ميكروبي اندازه گيري ميزان باكتري كليفرم » استاندارد ملي 2946 آزمون ميكروبي شناسايي باكتري E-coli » استاندارد ملي 2197 آزمون ميكروبي شناسايي باكتري Closteridium » استاندارد ملي 997 آزمون ميكروبي اندازه گيري ميزان كپك و مخمر در زعفران » زعفران جهت صادرات به بازارهاي خـارجي علاوه بر مطابقت با استانداردهاي ملي بايد با استانداردهاي بين المللي نظير Iso 3632-1 نيز منطبق باشد.

رتبه های مرداد ماه

رتبه های کسب شده توسط بازاریابان و بیشترین خرده فروشی ها توسط افراد در مرداد ماه به شرح زیر می باشد.

همچنین از این پس برای بازاریابانی که بیشترین خرده فروشی را داشته باشند پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده که به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.

 

ردیف نام و نام خانوادگی رتبه
1 مهرداد رویایی نماینده فروش برتر
2 نادر قربانی نماینده فروش برتر
3 محمد کاظم زارع نماینده فروش برتر
4 محمدرضا ياوري راهنما
5 منصور سعیدزاده نماینده فروش برتر
6 مهرداد قاسم زاده موسی آبادی نماینده فروش برتر
7 عبدالرضا دهقان بنادکی نماینده فروش برتر
8 حسین صادقی زارچی نماینده فروش برتر
9 علی اکبر صباغیه یزد نماینده فروش برتر
10 محمد صادقی نماینده فروش برتر
11 مهدی انتظاری زارچ نماینده فروش برتر
12 سجاد پوررضوانی نماینده فروش برتر
13 مهدی قاسمی زارچ نماینده فروش برتر
14 ابراهیم اقبالی زارچ نماینده فروش برتر
15 محمد تاجی زادگان نماینده فروش برتر
16 محمد حسین دشتی رحمت آبادی نماینده فروش برتر
17 علی برقی نماینده فروش برتر
18 الهام رضائی نماینده فروش برتر
19 محمد مالکی نماینده فروش برتر
20 محمد نیکوبخت نماینده فروش برتر
21 حجت حاجی عابدی نماینده فروش برتر
22 مجيد حسين پور نماینده فروش برتر

 

خرده فروشی

 

ردیف نام و نام خانوادگی مبلغ خرده فروشی
1 عقیل رحمانی 43،530،000
2 محسن مرتضوی مهریزی 40،440،000
3 منصور کریمی زارچی 37،740،000
4 زهرا رضواني بروجني 36،300،000
5 محمد رضا محمودی دهکی 33،380،000
رتبه های تیر ماه

رتبه های کسب شده توسط بازاریابان، بیشترین درآمدهای افراد و بیشترین خرده فروشی ها توسط افراد در تیر ماه به شرح زیر می باشد.

همچنین از این پس برای بازاریابانی که بیشترین خرده فروشی را داشته باشند پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده که به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.

 

ردیف نام و نام خانوادگی رتبه مبلغ پورسانت
1 مهرداد رویایی نماینده فروش برتر 23,886,379
2 محمد کاظم زارع نماینده فروش برتر 21,283,656
3 نادر قربانی نماینده فروش برتر 20,861,979
4 علی اکبر صباغیه یزد نماینده فروش برتر 20,500,961
5 سجاد پور رضوانی نماینده فروش برتر 14,719,598
6 مهدی قاسمی زارچ نماینده فروش برتر 13,775,000
7 محمد نیکوبخت نماینده فروش برتر 13,112,417
8 محمدرضا ياوری نماینده فروش برتر 10,492,891
9 محمد گرامی نماینده فروش برتر 10,211,673
10 مهدی انتظاری زارچ نماینده فروش برتر 9,483,118
11 منصور سعیدزاده نماینده فروش برتر 8,619,752
12 عبدالرضا دهقان بنادکی نماینده فروش برتر 8,206,345
13 وحید کریمی زارچی نماینده فروش برتر 7,632,347
14 مهرداد قاسم زاده موسی آبادی نماینده فروش برتر 7,508,401
15 محمدعلی کوثری یزدی نماینده فروش برتر 7,460,454
16 فائزه مولایی فوزی نماینده فروش برتر 7,339,131
17 ابراهیم اقبالی زارچ نماینده فروش برتر 7,100,142
18 محمد حسن کریمی زارچ نماینده فروش برتر 7,072,219
19 محمدرضا ابولیان باجگانی نماینده فروش برتر 6,962,841
20 احمدرضا مسیبی درچه نماینده فروش برتر 6,897,706
21 مجيد حسين پور نماینده فروش برتر 6,800,033
22 امید قاسمی درچه نماینده فروش برتر 6,441,631
23 ابوالفضل سلطانی گردفرامرزی نماینده فروش برتر 6,432,886
24 سلب ناز اصغری نماینده فروش برتر 6,383,741
25 محمد صادقی نماینده فروش 5,920,000
26 رضیه قاسمی زارچ نماینده فروش 4,160,000
27 علیرضا علیزاده اشکذری نماینده فروش 4,000,000
28 محبوبه سلطانی گردفرامرزی نماینده فروش 4,000,000
29 محسن انتظاری زارچ نماینده فروش 3,840,000
30 زهرا كريمي درچه نماینده فروش 3,240,000

 

خرده فروشی

 

ردیف نام و نام خانوادگی مبلغ خرده فروشی
1 محمد صادقی 39،800،000
2 رضیه قاسمی زارچ 27،700،000
3 محبوبه سلطانی گردفرامرزی 26،600،000
4 علیرضا علیزاده اشکذری 24،600،000
5 محسن انتظاری زارچ 24،100،000
خرده فروشی

در یک شرکت بازاریابی شبکه ای یکی از مباحث مهم در نوع فعالیت بازاریابان و عملکرد آن ها موضوع خرده فروشی می باشد. تعریفی که بسیار مهم و حساس است و افراد باید برداشت صحیحی از خرده فروشی در بازاریابی شبکه ای و نوع کارکرد آن داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تعریفی از خرده فروشی و چگونگی کارکرد آن برای رشد درآمد و اصطلاحا درآمد رسوبی داشته باشیم. در یک شرکت بازاریابی شبکه‌ ای، بازاریاب، محصولات شرکت را به صورت عمده خریداری کرده و از طریق خرده فروشی به مصرف کنندۀ نهایی می ‌فروشد. این در حالی است که هر بازاریاب می‌ تواند زیر مجموعۀ فروش تشکیل داده و از فروش زیر مجموعۀ خود، طبق طرح تجاری شرکت، پورسانت دریافت کند. پس اولین و مهم ترین بحث در ابتدا نوع معرفی کار و اصطلاحا پرزنت می باشد. که باید در ابتدا محصولات شرکت و مزایای آن برای اشخاص معرفی شود. و بازاریاب سعی در فروش محصول به صورت خرده فروشی داشته باشد. و در صورت تمایل شخص به خرید و استفاده از محصول ابتدا از جایگاه خود بازاریاب معرف، محصول به عنوان خرده فروشی خرید شده و به شخص مورد نظر فروخته می شود. بدین صورت خرده فروشی به صورت اصولی انجام شده است. همچنین در ادامه بازاریاب می تواند پلن درآمدزایی را نیز برای شخص خریدار معرفی کرده و در صورتی که مایل به کار به عنوان بازاریاب بود وی را ثبت نام نماید.

در این راستا بازاریابان با 4 نوع مخاطب مواجه هستند:

1. کسی که محصول شرکت را از بازاریاب برای یک بار خریده و دیگر تجدید خرید نمی‌ کند.

2. فردی که پس از آن که محصول شرکت را می‌ خرد، به دلیل رضایت از قیمت، کیفیت و کاربرد محصول، خرید خود را تجدید می‌ کند و در واقع هر چند وقت یک بار به بازاریابی که به وی محصول را فروخته مراجعه کرده و خرید خود را تکرار می ‌کند. ولی مایل به بازاریابی نیست.

3. شخصی که بعد از خرید محصول شرکت توسط فروشندۀ محصول، خواستار آن است که به کار بازاریابی نیز مشغول شود.

4.شخصی که مایل به خرید محصول نیست ولی برای کار بازاریابی مشتاق می باشد.

در هر صورت نکته مهم این است که محصول خریداری شده توسط شخص باید به صورت خرده فروشی و از جایگاه بازاریاب معرف باشد.

اشتباهی که در گذشته صورت می گرفت هر شخص که کار به وی معرفی می شد به عنوان یک بازاریاب ثبت نام می شد و همان شخص خرید محصول انجام می داد. در صورتی که در واقع پورسانت خرده فروشی محصول متعلق به شخص معرف بوده که در روند فروش محصول تاثیر گذار بوده است. و بعد از ثبت نام شخص و شروع به کار بازاریابی، خود شخص تازه وارد می تواند به کار بازاریابی و یا خرید محصول برای خودش اقدام نماید که در این صورت خرده فروشی حساب شده و پورسانت خرده فروشی را خود وی دریافت می نماید.

رتبه های خرداد ماه

با توجه به فعالیت روزافزون بازاریابان در شرکت تکسو، رتبه های کسب شده توسط بازاریابان، بیشترین درآمدهای افراد و بیشترین خرده فروشی ها توسط افراد در خرداد ماه به شرح زیر می باشد.

همچنین از این پس برای بازاریابانی که بیشترین خرده فروشی را داشته باشند پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده که به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.

 

ردیف نام و نام خانوادگی رتبه مبلغ پورسانت
1 مهرداد رویایی نماینده فروش برتر 23,504,261
2 محمد کاظم زارع نماینده فروش برتر 22,925,248
3 علی اکبر صباغیه یزد نماینده فروش برتر 21,134,881
4 محمدرضا ياوری راهنما 19,768,546
5 عبدالرضا دهقان بنادکی نماینده فروش برتر 13,349,592
6 محمد نیکوبخت نماینده فروش برتر 13,153,875
7 مهدی قاسمی زارچ نماینده فروش برتر 13,096,046
8 سجاد پور رضوانی نماینده فروش برتر 8,953,687
9 منصور سعیدزاده نماینده فروش برتر 8,379,270
10 مهدی علیخانی نماینده فروش برتر 7,693,318
11 فائزه مولایی فوزی نماینده فروش برتر 7,627,045
12 اعظم فرد احمدی نماینده فروش برتر 7,443,456
13 محمد حسن کریمی زارچ نماینده فروش برتر 7,304,986
14 محمد حسین دشتی رحمت آبادی نماینده فروش برتر 7,084,682
15 محمدرضا ابولیان باجگانی نماینده فروش برتر 6,909,742
16 ندا سعید زاده نماینده فروش برتر 6,718,572
17 احمد زارع ارنانی نماینده فروش برتر 6,618,428
18 احمدرضا مسیبی درچه نماینده فروش برتر 6,561,711
19 محمدعلی کوثری یزدی نماینده فروش برتر 6,548,711
20 زهرا سلیمانی درچه نماینده فروش 3,534,000

 

خرده فروشی

 

ردیف نام و نام خانوادگی مبلغ خرده فروشی
1 فاطمه زمانی علویجه 23,560,000
2 مصطفی پوررضوانی 22,700,000
3 زهرا سلیمانی درچه 22,680,000
4 محمدرضا زارع زردینی 22,300,000
5 محمد منصوری شوازی 20,100,000
تشویق نمایندگان برتر فروش

طبق آخرین تصمیمات و سیاست گذاری های شرکت تکسو در راستای ارزش نهادن و تشویق نمایندگان برتر فروش ، حمایت و پشتیبانی ، بررسی و ارتقاء فروش ، برطرف کردن مشکلات و مسائل جاری ، برنامه ریزی و پیگیری برنامه ها و همچنین دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات شرکت از این پس نمایندگان برتر فروش می توانند بطور مستقیم از طریق شماره تلفن دفتر غرب 44950438 با واحد نظارت و فروش تکسو در ارتباط باشند. لذا نمایندگان فروش برتر تا تاریخ 92/4/2 فرصت دارند تا آمادگی خود را از طریق ایمیل support@taksoo.ir اعلام نمایند.
لازم به ذکر است از این پس تمامی جلسات شرکت تکسو فقط با حضور افراد فوق برگزار خواهد شد .

top