جستجو
بستن

مطالب نوشته شده در '2013' 'July'

RSS
رتبه های تیر ماه

رتبه های کسب شده توسط بازاریابان، بیشترین درآمدهای افراد و بیشترین خرده فروشی ها توسط افراد در تیر ماه به شرح زیر می باشد.

همچنین از این پس برای بازاریابانی که بیشترین خرده فروشی را داشته باشند پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده که به واجدین شرایط تعلق خواهد گرفت.

 

ردیف نام و نام خانوادگی رتبه مبلغ پورسانت
1 مهرداد رویایی نماینده فروش برتر 23,886,379
2 محمد کاظم زارع نماینده فروش برتر 21,283,656
3 نادر قربانی نماینده فروش برتر 20,861,979
4 علی اکبر صباغیه یزد نماینده فروش برتر 20,500,961
5 سجاد پور رضوانی نماینده فروش برتر 14,719,598
6 مهدی قاسمی زارچ نماینده فروش برتر 13,775,000
7 محمد نیکوبخت نماینده فروش برتر 13,112,417
8 محمدرضا ياوری نماینده فروش برتر 10,492,891
9 محمد گرامی نماینده فروش برتر 10,211,673
10 مهدی انتظاری زارچ نماینده فروش برتر 9,483,118
11 منصور سعیدزاده نماینده فروش برتر 8,619,752
12 عبدالرضا دهقان بنادکی نماینده فروش برتر 8,206,345
13 وحید کریمی زارچی نماینده فروش برتر 7,632,347
14 مهرداد قاسم زاده موسی آبادی نماینده فروش برتر 7,508,401
15 محمدعلی کوثری یزدی نماینده فروش برتر 7,460,454
16 فائزه مولایی فوزی نماینده فروش برتر 7,339,131
17 ابراهیم اقبالی زارچ نماینده فروش برتر 7,100,142
18 محمد حسن کریمی زارچ نماینده فروش برتر 7,072,219
19 محمدرضا ابولیان باجگانی نماینده فروش برتر 6,962,841
20 احمدرضا مسیبی درچه نماینده فروش برتر 6,897,706
21 مجيد حسين پور نماینده فروش برتر 6,800,033
22 امید قاسمی درچه نماینده فروش برتر 6,441,631
23 ابوالفضل سلطانی گردفرامرزی نماینده فروش برتر 6,432,886
24 سلب ناز اصغری نماینده فروش برتر 6,383,741
25 محمد صادقی نماینده فروش 5,920,000
26 رضیه قاسمی زارچ نماینده فروش 4,160,000
27 علیرضا علیزاده اشکذری نماینده فروش 4,000,000
28 محبوبه سلطانی گردفرامرزی نماینده فروش 4,000,000
29 محسن انتظاری زارچ نماینده فروش 3,840,000
30 زهرا كريمي درچه نماینده فروش 3,240,000

 

خرده فروشی

 

ردیف نام و نام خانوادگی مبلغ خرده فروشی
1 محمد صادقی 39،800،000
2 رضیه قاسمی زارچ 27،700،000
3 محبوبه سلطانی گردفرامرزی 26،600،000
4 علیرضا علیزاده اشکذری 24،600،000
5 محسن انتظاری زارچ 24،100،000
خرده فروشی

در یک شرکت بازاریابی شبکه ای یکی از مباحث مهم در نوع فعالیت بازاریابان و عملکرد آن ها موضوع خرده فروشی می باشد. تعریفی که بسیار مهم و حساس است و افراد باید برداشت صحیحی از خرده فروشی در بازاریابی شبکه ای و نوع کارکرد آن داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تعریفی از خرده فروشی و چگونگی کارکرد آن برای رشد درآمد و اصطلاحا درآمد رسوبی داشته باشیم. در یک شرکت بازاریابی شبکه‌ ای، بازاریاب، محصولات شرکت را به صورت عمده خریداری کرده و از طریق خرده فروشی به مصرف کنندۀ نهایی می ‌فروشد. این در حالی است که هر بازاریاب می‌ تواند زیر مجموعۀ فروش تشکیل داده و از فروش زیر مجموعۀ خود، طبق طرح تجاری شرکت، پورسانت دریافت کند. پس اولین و مهم ترین بحث در ابتدا نوع معرفی کار و اصطلاحا پرزنت می باشد. که باید در ابتدا محصولات شرکت و مزایای آن برای اشخاص معرفی شود. و بازاریاب سعی در فروش محصول به صورت خرده فروشی داشته باشد. و در صورت تمایل شخص به خرید و استفاده از محصول ابتدا از جایگاه خود بازاریاب معرف، محصول به عنوان خرده فروشی خرید شده و به شخص مورد نظر فروخته می شود. بدین صورت خرده فروشی به صورت اصولی انجام شده است. همچنین در ادامه بازاریاب می تواند پلن درآمدزایی را نیز برای شخص خریدار معرفی کرده و در صورتی که مایل به کار به عنوان بازاریاب بود وی را ثبت نام نماید.

در این راستا بازاریابان با 4 نوع مخاطب مواجه هستند:

1. کسی که محصول شرکت را از بازاریاب برای یک بار خریده و دیگر تجدید خرید نمی‌ کند.

2. فردی که پس از آن که محصول شرکت را می‌ خرد، به دلیل رضایت از قیمت، کیفیت و کاربرد محصول، خرید خود را تجدید می‌ کند و در واقع هر چند وقت یک بار به بازاریابی که به وی محصول را فروخته مراجعه کرده و خرید خود را تکرار می ‌کند. ولی مایل به بازاریابی نیست.

3. شخصی که بعد از خرید محصول شرکت توسط فروشندۀ محصول، خواستار آن است که به کار بازاریابی نیز مشغول شود.

4.شخصی که مایل به خرید محصول نیست ولی برای کار بازاریابی مشتاق می باشد.

در هر صورت نکته مهم این است که محصول خریداری شده توسط شخص باید به صورت خرده فروشی و از جایگاه بازاریاب معرف باشد.

اشتباهی که در گذشته صورت می گرفت هر شخص که کار به وی معرفی می شد به عنوان یک بازاریاب ثبت نام می شد و همان شخص خرید محصول انجام می داد. در صورتی که در واقع پورسانت خرده فروشی محصول متعلق به شخص معرف بوده که در روند فروش محصول تاثیر گذار بوده است. و بعد از ثبت نام شخص و شروع به کار بازاریابی، خود شخص تازه وارد می تواند به کار بازاریابی و یا خرید محصول برای خودش اقدام نماید که در این صورت خرده فروشی حساب شده و پورسانت خرده فروشی را خود وی دریافت می نماید.

top